Utkast: Mars 6, 2011

Lotta: ja man måste va proffs ;D

Tänkte att jag ska börja förklara lite mer vad jag gör på dagarna, kan tänka mig att det kan va kul att läsa, kanske. Jag är ju inte så bra på att skriva, gillar det inte heller så mycket faktiskt men i alla fall när jag har tid :) Eller kolla bara bilderna går bra med.

Fredag: jobb, sen en china restuarant, sen for vi till ett ställe som hette mocha och tog ett par öl.

lördags! Lördagen började med att jag snoozade i 40 minuter innan jag gick upp och gjorde amerikanska pannkakor (jag har smet som jag har i kylen så det ska gå snabbt) sen gick jag iväg till vägen för att ta en auto rikshaw, gick ganska bra fick en att gå med på mätare plus 10 rupis. kostade då typ 10kr att åka en mil cirka. Väl på jobbet så hjälpte jag grabbarna att formatera och defragmentera deras datorer, dom jobbar på IT företag men kan inget om datorer knappt. Sen gick jag skjuts på motorcyckel till storvägen där jag tog en taxi hem. När jag kom hem gick jag och tysken i parker och såg på gravplatser. Sen på kvällen drog vi till ett ställe som heter TLR 'The Living Room' där var det party :P
IDAG: Idag så sov jag till halv tio, sen gjorde jag och tysken en halv engelskfrukost med bacon ( JA DET FINNS BACON WOHO) ägg, bönor och stekta tomater. kl 4 gick vi och tittade på detta spektaklet "drum circle" där massa folk samlas i en park och bara improviserar med trummor och folk dansar det var fräsigt! :). Sen kom danskarna (så sjukt mkt danskar alltså : ) och då gick vi och åt, det var okej, drag nått gott som hette lisso eller nått. typ yogurt med citron. Sen gick vi bara till TLR igen och tog en pilsner och lekte lite lekar sen for vi hem! GNATT
Idag orkade jag itne göra nått fint, det blev bara massa blandade bilder :P

Kommentarer
Postat av: Moa

Sweet!! Du verkar må bra och ha det kul, då blir syster glad :) Kram

2011-03-06 @ 18:30:22
Postat av: lotta

DU var ju med på en bild, då är det ju alltid fint!



jag tror att jag vet hur man gör såna snygga layouts som du gör! jag ska prova nån dag. tror inte man behöver vara så pro som du ;-) (johan säger att man är nob om man gör en näsa på sin smiley... :-()

2011-03-06 @ 19:42:10
Postat av: Lena

Drick inte alkohol ihop med antibiotika eller andra mediciner!!

Hoppas du mår bättre, det verkar så. Ha så kul.

2011-03-06 @ 23:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0