KÖTT FY FAN!

Nej moa jag kommer nog aldrig äta morotpuré när jag har diarré!
Carlos: FOOL, jag hade gått upp för massa trappor liksom! sen ner för att hämta kameran sen upp igen!
Jag dagdrömmer och nattdrömmer och fantiserar om KÖTT, jag vill ha biff, hamburgare tonvis med fet bacon! så less på grönsaker och smaklös kyckling!, jag vill ha SÅS och grädde! jag har köpt halvt kilo smör vilket jag är glad för, finns knappt. steker allt i minst 20g smör! rostad macka? steka i massa smör! Vianca säger att jag kommer bli fet! Nina kommer klaga som tusan på det här inlägget, punkter, komman och sånt som hon blir tokig av! Här kommer bilder på moskén vi var på, hoppas fan att ni gillar dom, dom kostade 200 rupis! (ja man fick köpa en kamerabiljett) sen så drog en guide iväg norsken, lättlurad som han var, sen fick vi alla tre betala han.
indien moske

Kommentarer
Postat av: Johan

Lololololollolllololololololol

2011-03-03 @ 17:06:56
Postat av: lotta

ha ha! DET var bland det roligaste jag läst!

2011-03-04 @ 10:31:24
Postat av: Lars

Sa du att du äter smör, grädde, kött, hamburgare, bacon, ägg och annan fet mat samt springer upp och ner i trappor då förstår jag att du går ner i vikt.

Jag och Ferry käkar ju sådan mat, men vi blåser ju på i skogen på skidor, så till sommaren så ska vi räkna magrutor.

2011-03-04 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0