fy fy för soppa på sjukhus

typ enda jag fåår och det smakar skit, eller deg smakkar unket och osmakande, hade hellre ätit soppa som var gjord av endast vatten och grönsaker.
verkar som dom har en swmingpool med samma soppgrund, sen slänger dom i lite olika skit varje gång. sen så får mman inte ta med egen mat..
kl halv 7 kommer vianca och joscha . det blir kul med lite sällskap.
alla som jobbar här e helt fascnerade över mig, en viting.
nu ska jag hetsa i mig lite soppa och se på typ den 7e filmen för dan, hejs

Kommentarer
Postat av: Moa

Du har ju humorn i behåll iaf!

2011-03-27 @ 15:28:36
Postat av: Johan

Whiteboy

2011-03-27 @ 16:01:12
Postat av: lotta

kom att tänka på den där sagan om farbrorn som hade mask med sig på konditori; tvi tvi tvi för maskar på konditori ... remember?

2011-03-27 @ 16:14:06
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Haha, jag tror det var den sagan han syftade på :P Han brukar alltid säga så till mig när han tycker att jag är på fel ställe.

2011-03-27 @ 16:49:20
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0