FRRO

Idag gick jag till FRRO typ "foreign registration office" och jag visste inte vad det låg så jag råkade betala minst dubbelt pris i auton, men han blev stoppad av polis och fick böta 200rs för att han inte hade licens, hihi. Sen när jag kom dit så fick jag en lapp och väntade på att få ett papper som viancas pojkvän hjälpte mig med,(hyresavtal) Sen när jag gick fram till disken frågade dom om jag hade alla papper och det trodde jag. visade mina papper men hade bara inbjudningsbrevet från det indiska företaget, inget som sa att dom skulle anställa mig under tiden i indien. så då fick jag fara hem och forstätta jobba hemifrån. Eftersom att alla på mitt kontor är borta måndag och tisdag.
det var allt!
hejdå, inga bilder idag tyärr. :)

Kommentarer
Postat av: lotta

låter ju bra ändå, jag tror det fixar sig! har du fått pengar/nytt kort än? lakrits?

2011-03-21 @ 15:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0