Utekväll?

Hej, nu har jag varit ute och gått igen. Skulle gå och äta på samma ställe som jag och tysken (Joscha), en tur på ungefär 1km, det tog 1 timme 45 minuter att hitta dit och hem. Jag hetsade i mig maten, åt ett bröd med cocos samt typ potatismos i och massa såser att doppa i.

Helt otroligt alltså, det går ju inte att ta sig fram här. Det kommer en bil varje sekund så det är svårt att komma sig över gatan. Nästan alla har helljus på, ska filma det någon gång.

Nu ska jag bajsa! Heja på mig att det inte är löst!

Uppdatering(varning): Den var okej, lite varm och lite svidande på grund av maten bara :)
Uppdatering: ska ut och ta några pilsner med gamlingar :)
Indien ute

Kommentarer
Postat av: lotta

är du inte där för att jobba?

2011-02-09 @ 16:33:57
Postat av: Lena

Du är ju van att dricka öl med gamlingar. Var maten god?

2011-02-09 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0