Sjukstugedag

Hej!

Igår så var jag med några danskar och en norsk och såg True Grit, den var faktiskt riktigt bra, skulle gärna se den igen! De tyckte jag såg sliten ut och det är jag ju, har gått ner ungefär fem kilo sen jag kom hit.

Idag gick jag för att ta en taxi som vanligt när jag kände att det inte stod rätt till, sprang hem och så började det flöda igen :(. Så jag sa till min chef att jag skulle jobba med min uppgift hemifrån idag. Senare klockan 2 (indisk tid, vi kom dit halv 3 och ändå var han upptagen) så gick vi till en doktor som undersökte mig och frågade mig frågor och så. Så nu går jag på 3 piller och vätskeersättning. Antibiotika, antispygrej och antibajsgrej. Ska köra det i 5 dagar och se om det blir bättre.

Nog elände, nu kommer lite bilder från Old Delhi! (där en pojke försökte kasta nått på mig och enligt indierna försöka sno av mig, men jag tog tag i hans arm innan och drog bort honom :) ).

Kommentarer
Postat av: lotta

men gubben, är du så sjuk?! hoppas verkligen att du blir bättre av medicinen. bra att du får vätskeersättning. när kommer pappa dit?

2011-02-28 @ 18:23:26
Postat av: Moa

Drick massor! Ät snäll mat ett tag. Typ gröt, vitt bröd och kokt mat :) Du blir nog bättre snart ska du se!

2011-02-28 @ 19:33:50
Postat av: Moa

Drick mycket vatten! Försök att äta snäll mat typ gröt, vitt bröd och annan kokt mat. Så blir du frisk snart ska du se! :)

2011-02-28 @ 19:37:10
Postat av: Moa

Mitt internet är helt värdelöst i Gävle. Jag har inte hakat upp mig..

2011-02-28 @ 19:37:58
Postat av: Johan

Vilken jävla snorunge, tur att du kollar på så många JCVD filmer så du kan Karate då. WHAOOAAAAO CHOP CHOP!

2011-02-28 @ 20:10:37
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Instämmer med ovanstående när det gäller kost och vatten. är även imponerad av eldragningen.

2011-02-28 @ 23:40:42
URL: http://ninai.blogg.se/
Postat av: Lena

Det sista var skrivet av mig

2011-02-28 @ 23:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0