Shopping

Hej! Som ni kanske förstod av bilderna så var jag och shoppade idag. Jag skulle åka och köpa täcke och påslakan, så jag tog alltså taxin dit. Vi åkte på småvägar genom Delhi därav de coola bilderna. När jag kom fram var det ett stort flott shoppingcentrum med metaldetektorer och massa vakter vid ingången till området.
indien köpcentrum
inden köpcentrum
När man väl kommer in i centrumet står det vakter nästan i varje hörn och i varje affär. Man får lämna ifrån sig kassar och väskor och så får man en bricka med ett nummer. När man är inne i affären, i alla fall jag, så följde det efter minst en person som ska hjälpa. I en affär jag var i, kom tre stycken som ville hjälpa mig. Orkade inte vara där så länge, gillar inte att shoppa :P

Kommentarer
Postat av: Moa

Nice! Då kan du ju vara säker iaf.. vad shoppade du? booze?

2011-02-10 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0