Resa till Stockholm

Nu har jag lämnat Umeå och lilla Nina och det är inte så kul, men jag är här för att hälsa på släkt och vänner innan jag åker till Indien på måndag.
Peter om Nu mer om boendet!:
Du får allt märka ut var närmaste MAX-restaurang ligger också :)

Kollade vart närmaste Mcdonalds fanns men det fanns typ tre i hela Delhi, närmaste 2 mil bort tror jag, de är inte så peppade på kokött ><

trees om Nu mer om boendet!:
Fräckt, ska du GÅ den biten eller tar du nån sån här enorm buss som dom har därborta?
ska bli kul att se bilderna därifrn sen!!

Haha nja, ska typ ta en sån trehjulig auto ricksaw, typ 150 rupi per dag, ungefär 22kr, lät inte så farligt :)
Får se om jag får någon tid till att resa, då åker man sån buss ;P



Kommentarer
Postat av: Familjen Fryxå

Ser framemot att läsa om dina äventyr i Indien!

2011-02-05 @ 12:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0