Old Delhi

Hej! oj oj, igår var helt tokigt kul, världens fest. Det var livemusik med massa bra musiker och öppen bar och supergod mat! Det var hos en kompis till Vianca vars pappa är diplomat av någon sort, så flott hus. Det kommer nog inte bilder på det, får se om jag vågar lägga upp :)
IDag har jag ialla fall varit med Per, en norrman och sen Joscha, vi var i old Delhi och gick runt, åt kebab på ett grymt ställe, sen gick vi in i moské och blev lurade på pengar. Dumma turister, jag fick bära kilt! kommer massa bilder från old delhi sen. Visste inte om jag skulle synas :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Det ser verkligen old ut, old Delhi :)

2011-02-27 @ 15:31:41
Postat av: Johan

Trevligt trevligt... och juste, akta dig för norrmän, dom går ej att lita på!

2011-02-27 @ 16:26:53
Postat av: lotta

du uppför dig väl!?

2011-02-27 @ 16:58:03
Postat av: Bettan

han killen till höger ser ut precis som rickard i bigbrother!

2011-03-02 @ 08:38:54
URL: http://elisabethlundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0