Måndag jobbdag

Hej! Idag for jag på jobbet, det var cirka 1 mil, gjorde inte så mycket. Skulle få låna en laptop som jag kunde ha i jobbet men den funkade inte och hela dan gick till att vänta på datorn, till slut klockan fyra åkte jag hem. Så nu sitter jag och ska läsa om företaget, så vi kan se imorgon vad jag kan jobba med.

Sen så blev jag frågad om jag ville med på bio och mat, då sa jag ja. Så då tog jag en sån auto, han var bög och försökte flörta med mig, huvva läskigt.
Här fick vi efter maten, skulle vara fräscht men jag och tysken tyckte båda att det smakade tvål :P

Kommentarer
Postat av: lotta

ha ha! du är för rolig!!

2011-02-14 @ 20:55:51
Postat av: Moa

Hahahahahaha!!! :)

2011-02-15 @ 08:19:41
Postat av: lotta

glömde fråga, men antar att det är tysken i glaset?

2011-02-15 @ 11:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0