Lördag

Idag har jag varit med min pappa och syster, först träffade vi en kille som har hjälpt mig med kontakterna i Indien. Och det verkade som att alla var avundsjuka på att jag fick åka iväg. Sen så har jag fått lite tips och så, vad man ska undvika, hur man ska pruta och var man ska äta. Har även en svensk kontakt i Indien som bor typ 10 minuter från min lägenhet, så då har jag någon att prata med.

Sen så var vi på Åhléns och köpte presenter till dom i Indien som har hjälpt mig och så. Pappa bestämde, de bestämde att vi skulle köpa såna värmeljushållare och värmeljus, de har inte det där och det skulle uppskattas sa indiern som jag träffade. De var dyra så jag slapp betala :)
Sen gick vi och tittade på när min lillasyster sjöng i en kör i St. Jacobskyrkan i Stockholm.
Bonus, bild från Indien, terrassen på min lägenhet.
utsikt indien

Kommentarer
Postat av: Syster Moa

Det kommer bli så bra det här! LYXLIRARE ;)

2011-02-05 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0