Idag, igår + bild

Hej hej! Idag sov jag riktigt länge, la mig vid 22 och vaknade halv 12, så nu tror jag minsann att jag är utvilad! Igår var jag ute och åt mat med tysken, det var bröd med massa skålar som man doppade i. Det var gott och en sak var superstark, han vågade inte ens smaka :) Sen gick vi hem och drack en öl och kollade på X-men. Just det, ölarna kostar maxpris 60rs typ 9kr och de är på 650ml.

Idag satte jag på vattenberedaren och gick upp på taket och läste, det var okej värme men kallt när det blåste. (Säker dusch)
Sen så syntes såna här på insidan av min garderob, Nina kollade upp att det var en symbol för solen! :)

Kommentarer
Postat av: lotta

billig öl! du måste tycka det är rena rama paradiset!!!



om tysken heter tysken så är du bellman?

2011-02-09 @ 09:27:47
Postat av: Moa

Kul! Låter som du trivs. Kan du inte ta fler bilder på lägenheten och på dem du bor med? :)

2011-02-09 @ 11:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0