Framme!

Allt började bra i Sverige med flyget och så, men när vi kom till Helsingfors blev planet försenat i 4 timmar på grund av något tekniskt fel. Vi fick god mat på planet, kycklingbullar med curry och ris sen en chokladkaka till. Sen kollade jag lite på serier på en sån där entertainment system, sen försökte jag sova men det var svårt för att kärringen framför hade fällt sätet helt så jag inte kunde luta mig på bordet sen så var det så trångt med benen, huvva vet inte om jag fick någon sömn. Sen kom jag i alla fall fram och blev upplockad av en taxinisse med lapp!
Dom har filer, men ingen kör i dom, ingen blinkar och alla tutar!
Det kom några tiggarbarn fram till bilen och knackade på rutan, jag log visa kameran och alla mina pengar och hånskratta! Nej men det var lite eljest faktiskt.
Dom var fina många av bilarna, nästan alla lastbilar var handmålade och alla var ihoptejade, denna var den modernaste jag såg. Sen när vi kom fram gav jag taxikillen 10kr extra så blev han superglad och bar upp min 23kilo tunga väska, han var kanske 160cm lång, 1/3 av hans totalvikt säkert. Här är mitt rum.

Kommentarer
Postat av: lotta

wow! coolt! snygga bilder också, schysst kamera (och fotograf).



kram från en stolt mor

2011-02-08 @ 10:13:05
Postat av: Moa

Härligt att du är framme! Ser nice ut. Men Eric, du menar väl inte att du visade alla pengar för barnet? Taskmört. :) Fortsätt att uppdatera, superkul att se kort. KRAM from ya sistah

2011-02-08 @ 13:12:35
Postat av: Lena

Vad duktig du är på Norrländska! Datorn är uppackad ser jag, hur har det gått med resten? Skriv nu ofta så vi får följa dig. Ha det bra.

2011-02-08 @ 16:54:33
Postat av: heidikr

haha tufft! ja skrattade faktiskt när ja läste det :D!

2011-02-09 @ 20:42:44
URL: http://heidikr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0