Bra på rubriker

Hej, idag har jag mest slappat, läst bok och solat mestadels. Ikväll är jag bjuden på något partyliknande på en krog med massa 30+are, ska väl bli kul. Gick ut och gick två gånger idag, första gången gick jag bara och handla lite tvål, shampo och tandkräm, tror jag blev lite lurad, 350rs ville han ha, cirka 50kr. Andra gången tänkte jag gå och utforska lite men såklart gick jag vilse som tusan. Jag fick tänka ut vilken väg jag kom och räkna ut hållet jag skulle till i alla fall så kom jag hem. Har inte tagit något foto idag för att jag klantade mig när jag skulle ladda batteriet till kameran. Lite bilder från igår.
Ps. ett sms kostar 1rs
indien gubbe

Kommentarer
Postat av: Moa

Verkar som du har lika dåligt lokalsinne som din syster. Vad är det för "boll" å sista fotot? Har du samma mobilnummer?

2011-02-09 @ 15:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0