Bra lördag!

Så nu är jag hemma, det kändes extra skönt att åka hem idag :) Idag så åt alla på kontoret tillsammans och alla reste sig upp när chefen kom in, då skrattade jag så undra han varför. Sa som det var, att vi inte gör så i sverige. Sen så fick jag efter maten som dom bjöd på berätta om mig själv och berätta om sverige. Sen så kom min guru det var kul :) Efter det så gick alla ut och spelade cricket. (mobilbild) mitt kontor till vänster, och det blåa där är skjul och så, ska visa bild på det sen
Sen när jag hade lärt mig reglerna, så kom en pojke satte sig på berget och bajsa, det är som ett slumområde så dom barjsar överallt.
indien bajsar

Kommentarer
Postat av: lotta

så duktig du är! och rolig! bra att du säger som det är.

2011-02-19 @ 18:15:14
Postat av: Moa

Skön kille...

2011-02-19 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0