Lite mer info

Hej, hej, mår lite bättre nu i alla fall, var inne på sjukhuset idag igen, var där igår och lämnade prover igår som jag hämtade idag nämligen.
alla blodvärden är normala, levervärderna går neråt förutom det där bilirubin som nu är på 20,5 (13,5 förra gången, normalt är 1) s¨å läkaren var lite orolig för det och sa att jag borde ligga på sjukhus, men det ville jag inte,
imorgon ska jag träffa en Gastroenterologist som ska ge en andra åsikt,
Rapporterna e fortfarande borta, frågade om det kunde va malaria, hon sa nej, frågade om det kunde vara bakteriellt, hon sa nej, förmodligen en annan typ av hepatit som är ovanlig, definitvt en virusinfektion iaf,
hejdå

Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt att du mår bättre men tråkigt att du inte får någon diagnos så att du kan få nån behandling. Bra att du skriver på bloggen så jag/vi får veta.

2011-04-06 @ 16:54:22
Postat av: lotta

men ska du inte ligga på sjukhuset istället då? om läkaren imorgon också tycker det, måste du göra som de säger. ok?

2011-04-06 @ 17:30:44
Postat av: Moa

Ja, Eric! Klart du ska ligga på sjukhuset om dom tycker du ska det. Mat är bara bränsle. Du får väl hålla för näsan när du äter :)

2011-04-06 @ 18:36:13
Postat av: Sten

Eric, tycker nog att du ska följa läkarens råd, vill de lägga in dig så tycker jag att du ska göra det.

2011-04-07 @ 00:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0