Inge resultat

Hej, dom hade tappat bort mina rapporter så jag vet inte så mycket mer än innan, ska ringa på måndag och då kanske doktorn har hittat dom. Ananrs så har alla levervärden sjunkit utom bilirubin som har gått upp till 14 från 9(i måndags) å 5 dagar (0,9 -1,1 är normalt)
Efter att vianca kollat på papprena så kom hon fram till att det inte är ett virus, resultaten som skulle komma var för 2 sorters herpes som jag inte kan fått, ska göra nya tester på måndag, hon e bombsäker på malaria.

Kommentarer
Postat av: Moa

Malaria går ju att bota iaf. Thank god! Hoppas du blir bättre snart bro. Kram från syster

2011-04-02 @ 17:38:54
Postat av: Moa

Har dom testat för malaria?

2011-04-02 @ 18:23:07
Postat av: lotta

Tur att Vianca finns! Hälsa henne så mycket, det känns tryggt för oss här långbortinorden att ett proffs finns i din närhet. Finge jag tag på den däringa malariamyggan skulle jag vrida öronen av den!!!

Kryakram

2011-04-02 @ 19:25:18
Postat av: lotta

Enligt Vårdguiden.se;



Undersökning

Diagnos på malaria ställs genom att man undersöker ett blodprov i mikroskop.



Behandling vid malaria

Flera effektiva läkemedel finns för behandling av malaria. I lättare fall ges tabletter under två till tre dygn.

2011-04-05 @ 14:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0